CB klub Česká Lípa CL - Charlie Lima CB klub Česká lípa, z.s.

Jak Radegasti EC-14 prožili PE-33

Kategorie: Všechny články, Expedice Radegast
Jak Radegasti EC-14 prožili PE-33

Letošní soutěž PE-33 byla opravdu zdařilá

Jak Radegasti EC-14 prožili PE-33

 

Letošní soutěž PE-33 byla opravdu zdařilá. Jednak počasím a jednak průběhem. Pro Radegasty, ale měla pár zákoutí které je překvapily.

Naše expedice moc členů již nemá. Dva nás nedávno opustili, ale smířili jsme se s tím a dokonce mám pocit, že jsou s námi pořád a drží nad námi ochranou  ruku.  Nakonec jsme již dost staří na to, abychom si to zasloužili. Jsme vlastně poslední dva kouskové Vorlík CL-45 a moje maličkost Venca CL-39. No  a  když někdo nemůže, je na to ten druhý sám Sameček samotinký. No a to se přihodilo právě při této soutěži a já jsem zůstal Sameček samotinký sám. Ale jídla bylo dost, pití bylo dost, kafíčko nescházelo, jen Vorlíkovo ruce scházeli jo a jeho foťák a tak se omlouvám že fotky nejsou úplně aktuální jen dokreslují místo. Zkrátka  musel jsem vyrazit sám sameček samotinký.

I jsem správně odbočil a dokonce jsem v lese ani nezabloudil.

Znova, jako již mnohokrát jsem se přesvědčil o správné vížce Křižáku 487m.n.m a pomalu jsem objel kostel a vystoupal až na oblíbené místo za kostelem.

No a pustil jsem se do stavby hrabiček. Docela mi to šlo a i když je tohle Vorlíkovo specialita nepociťoval jsem žádný problém až do chvíle, kdy jsem nadmíru spokojený jak mi to šlo, anténu postavil a ukotvil. Jdu do auta  abych zastrčil konektor na rotátor a koaxiál od antény. Kabel rotátoru jsem zastrčil a koukám po koaxiálu. Oči mi mohou vypadnout ale koax nemůžu najít. Hledám, hledám a koukám a z antény nic nevede. Bóóže já jsem ale trotl !  Zapomněl jsem na koax.  A tak anténa zase dolů a zase nahoru. Potom bylo již všechno OK.

 

A pustil jsem se do práce a můžu vám říct že se práce pustila do mne. Podmínky byly opravdu unikátní a do antény se hrnul jeden DX za druhým. Deník se plnil jedna radost. Stanici jsem vypnul asi v 23:30,  protože jsem měl dojem, že je vystříleno. Pustil jsem si televizi a pomalu jsem v měkoučké postýlce usnul. Budík na 5:00 mne vzbudil a já vyskočil jako koroptvička a během hodiny jsem dodělal zbytek Slovenských stanic, které moje anténa nepřeslechla. Kolem 6:30 najednou pásmo utichlo a jen šum se rozléhal. Říkám si a je po tropu (podmínkách) a jdu se ještě natáhnout. Po půlhodině mi přišlo, že je nějak divný ten stálý neměnný šum. Vstanu a jdu  se podívat zda  anténa  stojí. No anténa stála, to jó, ale na stanici bylo nastaveno B místo C.  Ježíš zase jsem trotl !  S  největší pravděpodobností jsem kolenem zmáčknul některé tlačítko. Stanici jsem dal zpátky do režimu C a v tu ránu se rozeřvaly stanice na celý les. Snad mi toho mnoho za těch 30 min. neuteklo. Teď již nic nenadělám. Ale jak vidno když jsem sám tak asi i blbnu. Zabalil jsem to kolem 10:00 a domnívám se, že jsem Radegastům ostudu neudělal

A to je z PE 33 všechno. Počasí špičkové, podmínky špičkové, spokojenost až na tu hlavu špičková.

Přeji pevné zdraví a mnoho spokojených chvil.

AŤ nám to lítá !!

Venca Chotěšov CL-39

Komentáře

postPřidat komentář
Venca Chotěšov CL-39
odpovědět citovat
Tak to nevím, ale pokud ano tak je to milé, že udržuje kontakty se svými "spolubojovníky".
Tomáš Roudnice CL-31
odpovědět citovat
Václave, lepší to už nebude ... Vorel zase střílel rakety?
Mates FM
odpovědět citovat
Pěkně Vám to lítalo chlapci jsem zvědav na ty deníky 😀 Letos jsem kontrolky vzal spíš na video než éterem takže se nedivte. Díky
Pavel Lažany
odpovědět citovat
Tak z hlediska exp. Crusader
podmínky na vysílání super , Milan Senica byl slyšet od prvního zapnutí stanice a hulákal celý večer i ráno .Když se ozval Kaso tak jsem si myslel , že je někde vedle nás.Celou noc i ráno 5tkový rádio .Ráno při odjezdu z Dyleně ještě Radek dělal spojení na magnetku na Javořinu a mě to taky nedalo a cca na půl cesty dolů z kopce v lese jsem zastavil a ještě taky pokecal s Milanem Senica .A protože nejsme žádný závodníci tak i tak jsme vyzobali 31 spojení .
Z mého pohledu velká spokojenost
Milan Senica
odpovědět citovat
Skoro som zabudol. Nebol to iba západ ale aj východ . exp. Svište Rákoš 400m n m. 276 km , obojstranné 44. Proste super.
Milan Senica
odpovědět citovat
V sobotu i nedeľu západ ako cez telefón. Nakoniec v nedeľu, už som končil a exp. Crusader 10:30 už po niekoľko krát , tento raz na odchode z Dylene, magnetka na oboch stranách 399 km a od telefónu to nemalo ďaleko.
Nie vždy sa takto vydarí, bolo to naozaj výnimočné vysielanie.
Poďakovanie všetkým.
Venca Chotěšov CL-39
odpovědět citovat
Matesu i já byl mile překvapen když jsi se ozval a děkuji za DX. Domnívám se , že hřeben jeseníků v 1400 mnm je pořádná překážka a Lysá Hora je také sousto které překáží. Jó ta magnetka tak to byla bomba. To se ale nedaří každý den ! Abych pravdu řekl radost nemám z toho, že jsem byl slyšet ale z toho že jsem ho slyšel. Za to je velká poklona anténě !
Venca Chotěšov CL-39
odpovědět citovat
Nebyl jsi sám kdo na to koukal jako husa do flašky 1 A také jsem si to nahrál na památku. Někdo by mohl říci Radegast měl naloženo a tak ho snadno slyšel na magnetku, ale je tady malý problém, že Radegast tě i na tu magnetku slyšel a to se okecat výkonem moc nedá. 5
Mariáne velký dík a nahrávka jde do archivu. !!
Mates Brno CL-27
citovat
Dobrý výkon Vašku! Bylo mi ctí být Tvým DXem. Prosim Tě, kdo to byl v tom lokátoru JN69GV a hlavně, odkud vysílal? Vidím, že s ním máš spojení, bral jsem ho na Pilsku R4-5 a teď vidím, že by to bylo bývalo 488km. Ráno byly opravdu lepší podmínky, to byla lahůdka, mě zůstáva jen přemýšlet proč jsem neslyšel Orlické hory ani Krkonoše. Pokud to bylo Jeseníkama, tak s tím nic nenadělám. Ale pokud to bylo tím, že jsem se špatně usadil na Pilsku, tak to mě bude trochu štvát. No a když děláš magnetky na 400 km, tak vidím, že jsem přemluvil dobrýho borce na kontrolku v CBM48 2 . Teď ještě aby byli soutěžící.
Marián Strečno
odpovědět citovat
Ústa sa mi zmenili na vráta, keď si mi pred 06:00 odpovedal na moje volanie z magnetky (ML-145) - 413km! Po 09:30 som to isté urobil aj na Svahovú - 423km a ešte teraz mám kŕč v sánke. Neuveriteľné podmienky!